Finn svar på ofte stilte spørsmål
Her finner du svar og informasjon rundt noen av de vanligste temaene vi får henvendelser om.
Allergener
Alle produktene vi selger er merket med allergener og hva de kan inneholde spor av. På varer som skannes i kassen, står allergener på etiketten.
Ved spørsmål rundt allergener i produkter vi selger, kan du sende inn en henvendelse via vårt kontaktskjema her på nettsidene våre.
Bursdagskupong
Hvorfor har jeg ikke fått bursdagskupong?
For å motta bursdagskupong, må fødselsdagen din være registrert i appen. Det gjør du ved å gjøre følgende: Trykk på de tre strekene øverst i venstre hjørne -> Innstillinger -> Mer detaljer -> Rediger.
Dersom bursdagen din allerede er registrert, og du ikke har mottatt kupong, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema: https://form.socialboards.com/narvesen
Kupongen finner du under «Verdikuponger» i appen.
Husk gyldig legitimasjon.
Franchising
Om du ønsker å lese mer om franchise og hvordan du går fram for å søke på ledige stillinger i våre butikker, kan du lese mer om dette her:
Les mer om Franchise
Ledige butikker legges alltid ut på vår nettside og Finn.no, og søknad kan sendes der.
Jobb
Butikkene ansetter sine selgere selv - du finner alle våre ledige stillinger på våre nettsider. Der kan du også registrere din CV.
Vi anbefaler deg også å oppsøke din lokale kjøpmann i den butikken du ønsker å jobbe i, og forhøre deg om det er en ledig stilling der.
Annonser for kjøpmenn legger vi forløpende ut på Finn.no
Kontaktinformasjon for butikkene
På narvesen.no finner du adressene til våre butikker. Via vårt kontaktskjema kan du gi en tilbakemelding til en av våre butikker, men din henvendelse vil gå gjennom kundeservice først.
Vi gir ikke ut e-postadresse til våre butikker.
Kvitteringer
Kvittering kan du få hvis du kontakter kjøpmannen i butikken. Hen finner kvitteringen i kasseloggen og skriver den ut til deg.
For kopi av kvittering er det enklest og raskest å ta direkte kontakt med butikken du var i, da alle er franchise, og har separate regnskap og bokføring. Fra kundeservice kan vi videreformidle henvendelsen med forespørselen din til riktig butikk. For å gjøre dette mest mulig effektivt trenger vi følgende informasjon fra deg: Dato og tid, beløp og informasjon om hvilken butikk du handlet i. Send dette inn via kontaktskjema som du finner her på nettsidene våre.
Lojalitetskort
Hos Narvesen har vi følgende lojalitetskort:
- Hver 5. gratis: Kaffe, TINE IsKaffe, Red Bull og pizza
- Hver 6. gratis: Ringnes og Coca-Cola.
Ved opptjent gratisprodukt, vil en kupong sendes til deg i appen. Den finner du under «Verdikuponger».
Lojalitetskortene må skannes i betjent kasse, ikke selvbetjeningskassen.
Magasiner
Sortiment på magasiner kan variere fra butikk til butikk. Du kan sjekke hvilken butikk som har magasinet du er ute etter via denne nettsiden hos vår leverandør: interpress.no/produkter
Du kan også bestille magasiner hjem til deg i vår nettbutikk:
Sponsorstøtte
Reitan Convenience Norge, med butikkjedene Narvesen og 7-Eleven, er stolt hovedsamarbeidspartner av MOT - en ideell organisasjon som bevisstgjør ungdom til å ta valg som gjør at de mestrer livet.
Vi har valgt å benytte alle våre sponsormidler i dette samarbeidet, og beklager derfor at vi ikke kan støtte dere ved denne anledning.
Vi ønsker lykke til videre!
Tilbakemelding til butikk
Vi blir glade for alle tilbakemeldinger, og tar gjerne imot henvendelser som gjelder en butikk du har handlet i. Bruk dette kontaktskjemaet og skriv inn navnet på butikken du har handlet i, så vil vi bringe budskapet videre til kjøpmannen i butikken.
Åpningstider
På våre hjemmesider finner du åpningstider til alle våre Narvesen-butikker i Norge.